Veel gestelde vragen

Ontwerpen

Geen probleem! Wij helpen je graag bij het realiseren van je ideeën! Stuur ons een bericht via het contactformulier, of heb je inspiratie foto’s van wat je graag zou willen ontwerpen? Mail deze dan naar info@ke-fi.nl.

Ja zeker! Dit vinden wij ook hartstikke leuk om te doen! Stuur ons een bericht via het contactformulier met daarin in waar je tegen aan loopt of juist wat je graag zou willen ontwerpen. Dan gaan wij kijken of we jouw idee kunnen ontwerpen zoals jij het voor ogen hebt!

Wil je graag een eigen foto gebruiken bij het ontwerpen? Neem dan contact met ons op via de mail info@ke-fi.nl, en stuur jouw foto als bijlage mee.

Tijdens het ontwerp proces heb je de mogelijkheid om een afbeelding toe te voegen, dus niet je eigen foto uploaden. Onder deze knop vind je allemaal leuk standaard designs, die jij zelf weer aan kan passen!

Geen probleem! Soms kan het zijn dat wanneer je een afbeelding upload er een wit vak erom heen verschijnt. Wij zorgen ervoor dat deze niet op het product gegraveerd wordt. Wij graveren alleen de tekst op de plank!

Verzending

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen 2-4 dagen af te geven aan PostNL. Helaas hebben we geen invloed op de snelheid van de bezorging via PostNL. Maar zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestigingsmail met track & trace code.

Wanneer wij je bestelling hebben afgegeven bij PostNL, en hij wordt verzonden ontvangt je per mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace code.

Soms belanden de mailtjes met track & trace in de spam of zit er een tikfout in het opgegeven mailadres. Niks ontvangen? Stuur ons dan even een bericht via het contactformulier, dan sturen we je de track & trace door.

Helaas hebben wij deze functie nog niet op onze eigen website. Maar wanneer je de PostNL app hebt gedownload, kun je hierin zien wanneer PostNL van plan is om je bestelling te bezorgen, en soms is hierbij dan ook de mogelijkheid om eventuele andere bezorgtijden en opties te kiezen.

Wanneer je een bestelling hebt gedaan die in een brievenbusdoosje past, hoef je hiervoor niet thuis te zijn!

Wanneer je bestelling onder de pakketpost valt en je bent niet thuis tijdens het bezorgmoment. Dan ligt het aan je voorkeurinstellingen bij PostNL. Wanneer je hebt aangegeven dat jouw pakketjes bij de buren mogen worden afgeleverd zal PostNL dit eerst proberen. Heb je deze voorkeuren niet ingesteld of zijn je buren ook niet thuis? Dan wordt je bestelling naar het dichts bijzijnde PostNL-Punt gebracht. Je ontvangt dan een kaartje met een “niet-thuis code” door de brievenbus om hiermee je bestelling op te halen. Bij het PostNL-punt bewaren ze je bestellen 7 dagen, daarna wordt het pakket terug gestuurd naar ons.

Vervelend om te horen dat je bestelling terug gestuurd word naar ons! Stuur ons een bericht via het contactformulier. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op en kijken we samen naar een oplossing om je bestelling als nog zo snel mogelijk te ontvangen.

Wij denken graag met je mee. Stuur voor het bestellen ons een berichtje via het contactformulier, om te kijken of het haalbaar is. En hopelijk vinden we dan samen een oplossing!

Ja zeker kan dit! Wanneer je jouw eigen ontworpen artikel in je winkelwagentje hebt geplaatst zie je onderaan een vakje met daar boven “Is het een cadeautje of heb je een opmerking?” Geef hierin aan dat het gaat om een cadeautje. En voor bij het besteld proces de gegevens in van de ontvanger. 

Wist je dat wij bij een cadeautje een gratis houten kaartje voor je mee kunnen sturen? Vermeld de tekst die je op het kaartje wilt ook in het vakje “Is het een cadeautje of heb je een opmerking?”. Zodat de gelukkige weet van wie hij dit geweldige cadeau ontvangt. 

Helaas is dit niet mogelijk. Per bestelling kun je maar één afleveradres doorgeven. Wil je de cadeaus naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart. Gaat het om de zelfde producten, met zelfde tekst? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier, om te kijken of wij hierin wat voor je kunnen betekenen.

Ja, neem van te voren wel contact met ons op via het contactformulier, om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Let op, de verzendkosten voor verzenden buiten Nederland, zullen verschillen van de prijzen die te zien zijn bij Levertijd en verzenden

Bestellingen

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden verzonden in een brievenbus doosje. Pakketpost wordt verzonden in een doos met eventuele beschermende opvulling.

Ja zeker kan dit! Wanneer je het cadeau in je winkelwagen hebt geplaatst zal er onder aan de pagina een vakje zichtbaar zijn met daar boven de tekst “Is het een cadeautje of heb je een opmerking?” Vermeld hier dat het gaat om een cadeau en dat je het graag extra feestelijk ingepakt wilt hebben! 

Wist je dat wij bij een cadeautje een gratis houten kaartje voor je mee kunnen sturen? Vermeld de tekst die je op het kaartje wilt ook in het vakje “Is het een cadeautje of heb je een opmerking?”.

Bij elke cadeau bestelling kun je gratis een houten kaartje ontvangen. Wanneer je het cadeau in je winkelwagen hebt geplaatst zal er onder aan de pagina een vakje zichtbaar zijn met daar boven de tekst “Is het een cadeautje of heb je een opmerking?” Vermeld hier je naam en welke tekst je graag op het houten kaartje wilt. Zodat de gelukkig ontvanger weet van wie dit te uniek cadeau afkomt !

In sommige gevallen kan dit nog. Neem zo snel mogelijk contact op via het contactformulier. Vermeld hier dan ook direct wat je graag wilt aanpassen. Zijn wij nog niet begonnen aan je bestelling, dan is het nog mogelijk om aanpassing aan te brengen. Wij zullen dan zo snel mogelijk op je vraag reageren per mail.

In sommige gevallen kan dit nog. Neem zo snel mogelijk contact op via het contactformulier. Vermeld hier dan ook direct wat je graag wilt toevoegen aan je bestelling. Wij zullen dan zo snel mogelijk laten weten of dit nog mogelijk is, of we komen samen wel tot een oplossing!

Dat ligt er aan hoever wij al zijn met uw bestelling. Neem zo snel mogelijk contact op via het contactformulier. En vermeld hierbij dan ook waarom je de bestelling wilt annuleren. Wij zullen dan zo snel mogelijk op je vraag reageren per mail. Zijn wij nog niet begonnen aan je bestelling, dan is het in de meeste gevallen mogelijk om je bestelling nog te annuleren.

Je hoort de bevestigingsmail al binnen 5 min in je mailbox te ontvangen. Heb je al in je “ongewenste mail” gekeken? Staat hij daar ook niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Het kan natuurlijk voorkomen dat je per ongeluk een klein foutje maakt in je email adres. Vermeld daarom ook wat je besteld hebt, dan passen wij je e-mailadres aan en versturen we de bevestigingsmail opnieuw.

Betalen

Het standaard tarief van PostNL voor een brievenbus pakketje met track and trace is €4,25. Bij het bestellen van meerdere artikelen of artikelen die niet door de brievenbus passen zal u tijdens het bestelproces zien wat de verzendkosten zijn. Klein pakket met track and trace is €5,95 en een gemiddeld pakket met track and trace is €6,95.

Op dit moment is dit niet mogelijk voor particulieren. Wilt u als bedrijf een bestelling plaatsen en liever op rekening betalen? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Ja, maar alleen via de mail. Dit doen we zodat de ontvanger alleen jouw mooie cadeau ontvangt, en niet de bon. De factuur vind je in je bevestigingsmail.

Artikelen

Helaas is dat nu nog niet mogelijk. Wij verkopen alleen artikelen met hierop iets persoonlijks.

We proberen uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Wanneer wij weten wanneer dit is, passen we dit direct aan op de website. Houdt de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven. Wij zijn hierin ook afhankelijk van de leveranciers.

Het kan zijn dat de prijzen wat wisselen van onze producten, dit komt doordat ook wij afhankelijk zijn van de inkoopprijzen bij onze leveranciers. Ook kan het voorkomen dat een specifiek item niet meer leverbaar is en wij hier een bijna identiek vervangt item voor terug zoeken, die kan afwijken van de vorige inkoopprijs.

Vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan tijdens het verzendproces! Wil je zo snel mogelijk contact met ons opnemen via het contactformulier. En wij nemen zo snel mogelijk contact met je op, wij doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat er zo snel mogelijk een nieuw artikel naar je verstuurd wordt!

Contact

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet compleet is! Onze excuses! Wilt u zo snel mogelijk contact met ons opnemen via het contactformulier, vermeld hier het ontbrekende artikel. Wij proberen zo snel mogelijk op je bericht te reageren met een goede oplossing!

Wij zouden het erg jammer vinden om te horen dat je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen.. Maar soms kan het gebeuren. Zou u dan contact met ons willen opnemen via het contactformulier, vermeld hierbij de reden waarom het niet aan jouw verwachtingen voldoet. Wij zullen dan zo snel mogelijk op je bericht reageren en hopelijk komen we dan samen tot een passende oplossing.

Toch het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden? Stel je vraag via het contactformulier, en wij proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Heb je een vraag over ons assortiment, je bestelling, hulp nodig bij het ontwerpen of over de mogelijkheden die er allemaal zijn? Dan kun je ons een bericht doen via het contactformulier. Wij doen ons best om zo snel mogelijk op je vraag te reageren via de mail. Op dit moment zijn wij nog niet telefonisch bereikbaar.

Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk op al jullie berichten te reageren. Via zowel social media als het contactformulier. Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag. Maar soms kunnen wij ook in het weekend reageren op je vraag.